wtorek, 4 listopada 2014

Konkurs DIY "Creative Christmas 2014"

Święta Bożego Narodzenia są okresem wzmożonej aktywności dla większości fanów DIY. Wykorzystując ten niezwykły czas, zapraszam Was do udziału w konkursie DIY "Creative Christmas 2014". Aby wsiąść w nim udział wystarczy, iż podzielisz się pomysłem na swoje kreatywne święta i przedstawisz go w formie kursu/ tutorialu. To co powstanie i w jakich technikach jest całkowicie dowolne. Może to być zarówno przepis wraz z fotorelacją na ulubione ciasteczka, czy też ręcznie zrobione ozdoby świąteczne, dekoracje, prezenty lub inne rzeczy, które własnoręcznie tworzycie właśnie w tym okresie. Ważne jest, aby dzieło, było związane z tematyką Świąt Bożego Narodzenia oraz przedstawiało opis wraz z fotorelacją etapów owego tworzenia. Kursy mogą być zarówno nowo powstałe, jak i te starsze. Zależy mi jednak na tym, aby jeszcze nie brały udziału w żadnych konkursach.





Autorem baneru konkursowego jest Stella Stańczak. Dziękuję :)




Linki z Waszymi kursami, możecie dodawać od 5.11.2014
Zwycięzcy zostaną wybrani demokratycznie, więc w dniach 7-13 grudnia  można oddawać głosy na swoich faworytów.

Klika zasad:
1. Klikając w przycisk "Add your link" dodajecie swoje kursy związane z tematyką Świąt Bożego Narodzenia
2. Na swoich blogach umieszczacie baner (zdjęcie u góry) z linkiem do tego posta oraz informacją o udziale w owym konkursie. 
3. Każdy może dodać tylko jeden kurs
4. Konkurs jest organizowany dla Obserwatorów bloga "Skrzydlata chatka"
5. Do każdej nagrody przypisany jest numer. Bardzo proszę o wypisanie w komentarzu kolejno wszystkich nagród, począwszy od tych, które najbardziej chcielibyście otrzymać.
Przykładowo : "Najbardziej podobają mi się: nr 1, nr 3, nr 2, nr 5, nr 4."
Dzięki temu łatwiej będzie mi dopasować nagrody, do upodobań zwycięzców.
6. Przypomina, że w "Skrzydlatej chatce" nie ma granic więc mogą się zgłaszać również osoby z spoza kraju.
7. Będzie mi bardzo miło, jeśli odwiedzicie sklep współfundatora jednej z nagród, którym jest http://cottonovelove.pl/

A teraz najlepsze, czyli NAGRODY ;)

nr 1
cotton-ball-lights-piaskove


Zestaw składający się z kolorowych kulek i kabla przeznaczony jest do samodzielnego montażu. Cotton ball lights czyli magiczne światełka zamknięte w bawełnianych kulkach - idealne do każdego wnętrza, idealne jako nocne oświetlenie pokoju, doskonały prezent! Cotton ball lights to urocze kulki wykonane z przędzy bawełnianej – w dzień doskonale podkreślają urodę wnętrza, po zmroku – olśniewają migotliwym światłem.



Współfundatorem jest
Zapraszam Was serdecznie na stronę sklepu
oraz fb
Znajdziecie tam same cudeńka, w bardzo atrakcyjnych cenach! Jeśli nadal szukacie prezentu, to z pewnością warto odwiedzić tę stronę.
...

nr 2
Świąteczne foremki do ciasta oraz uchwyt na serwetki

...

nr 3
Kalendarz dobrych aniołów na rok 2015

...


nr 4
Magazyn "Moli potrafi" wydanie świąteczne

...

nr 5
Rękawica oraz łapka z napisem "KEEP CALM IT'S ONLY CHRISTMAS"

...

Jeśli chętnych będzie dużo, to możliwe, że pojawi się jeszcze prezent niespodzianka dla osoby, której kurs wyjątkowo przypadnie mi do gustu ;)

Z ogromną niecierpliwością czekam na Wasze zgłoszenia :)
Pozdrawiam cieplutko
A.J

P.S. Mam nadzieję, że nie pogubiłam się z InLinkz i wszystko będzie dobrze działać. 


51 komentarzy:

  1. rewelacyjny konkurs, moja głowa już zaczyna buzować w poszukiwaniu najlepszego pomysłu!

    ps. pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na moje sówkowe candy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny konkurs! Muszę pomyśleć nad jakimś DIY ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :) Jest jeszcze sporo czasu, więc z pewnością wpadnie Ci do głowy ciekawy pomysł :)

      Usuń
    2. Aaa,jeszcze trzeba napisać nr nagród wg kolejności najbardziej pożądanych! No to oczywiście zaczynam od nagrody No1 ;p Potem No5,No2,No4 ,No3 :))
      Buźka!

      Usuń
  3. o rany...chyba w życiu nie opublikowałam żadnego tutorialu:( teraz żałuję:) ale nic straconego- może jeszcze zdąże:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie :) może uda mi się coś wykombinować :):) pozdrawiem Aneta

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się jako pierwsza. :)
    Nagrody, które najbardziej mi podobają się to: nr 4, nr 5, nr 2, nr 1, nr 3.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurs jest już napisany, niedługo go opublikuję :).
    Nagrody: 4, 2, 5, 1, 3.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zaproszenie. Żałuję, że nie mogę wziąć udziału, bowiem nie ma mnie w kraju. Ale z przyjemnością będę się przyglądać, umieszczając banerek z linkiem zwrotnym na swoim blogu. Pozdrawiam cieplutko.
    Ps. gdybym ja miała wybierać to: 5, 2, 1, 4, 3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę mile spędzonych chwil w nowym miescu :)

      Usuń
  8. Zrobiłam. Trochę taki inny, bo digi-tutorial, ale z myślą o wydruku i użyciu do ozdabiania prezentów/kartek. :) Nagrody: 1, 2, 3, 5, 4.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super kursik! :) Nie znałam tego programu :)

      Usuń
    2. Hej, mam pytanko :) jestem w trakcie robienia tutka na muffinki, ale przyszlo mi do glowy takie pytanie... Czy przepis na owe muffinki musi byc mojego autorstwa?

      Usuń
  9. A ja bardzo chętnie wezmę udział w konkursie :). Już widzę, że tutaj znajdę mnóstwo inspiracji na tegoroczne święta :). Ja najchętniej to bym przygarnęła nagrodę 1, następnie 2, 3, 5, 4.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja chętnie zapisuję się do konkursu, załączając swoje String Balls. Nagrody zacne! Najbardziej chciałabym nr 2, potem 5 i kolejno, 4, 1, 3.
    Juz zaglądam do obecnie umieszczonych DIY.
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że do Ciebie trafiłam, masz świetne pomysły! Zmobilizowałaś mnie też do zrobienia mojego pierwszego DIY ;-) Starałam się wymyślić coś innego, bo koncepcja z jelonkiem też się pojawiła, chociaż w innej technice.

    Fajnie że jest to konkurs, który zmusi do ruszenia nie tylko myszką ;-) Niedługo opublikuję kursik na moim blogu i dodam link.

    Moja lista marzeń to: 1,5,2,4,3 ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okres przygotowań do Świąt są idealnym czasem na pierwsze DIY :) Już nie mogę się doczekać kursiku :)

      Usuń
  12. Wrzucam więc pierwszy w tym konkursie tutek na słodkości :D
    Powiem szczerze że do udziału skusiły mnie cottonowe kulki... już od jakiegoś czasu mi się marzą! Więc w razie, gdyby dopisało mi szczęście...1,4,2,5,3 :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem zakochana w kulach :D
      Jaki słodki kursik :) Właśnie piję kawę, więc aż nabrałam ochoty na coś pysznego :)

      Usuń
  13. Ech, kusisz i kusisz i chyba się skuszę! W poniedziałek postaram się coś potworzyć i to udokumentować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Już nie mogę się doczekać :)

      Usuń
    2. No i kursik "popełniony". Mam nadzieję, że wyszedł dobrze :)
      A nagrody - wybieram 1, 3,5,4,2.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Piękna inspiracja! :D Już widzę, ten cudny nocny klimat :)

      Usuń
  14. Co prawda moje DIY ma tylo dwa etapy, ale po prostu musiałam się zgłosić ;-) Takie cudowności... 1, 5, 2, 4 i 3
    A blog masz rewelacyjny i tyle pomysłów w głowie ... zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz widzę pele-mele i jestem nim zachwycona :D

      Usuń
  15. No to i ja zagościłam z moim małym tutkiem :)
    Nagrody wspaniałe: 1, 2 , 5, 4 i 3
    Pozdrawiam serdecznie
    Aneta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny! Początkowo nawet nie przyszło mi do głowy, że może być z drewna! :D Świetny pomysł, wykonanie i kursik :)

      Usuń
  16. Witam, chętnie biorę udział w konkursie i zgłaszam mój skromny wianek świąteczny DIY :)
    Nagrody świetne : 1,2,4,5 i 3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wianuszek jest piękny :D Jeszcze takiego nie widziałam :)

      Usuń
  17. Z chęcią zgłaszam się do twojego konkursu. Nagrody, które wybieram: 5, 4, 1, 2, 3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz miałam okazję zobaczyć schemat rysowania mangi i jestem pod ogromnym wrażeniem :D

      Usuń
    2. Mogę jeszcze zmienić kolejność nagród? Jak tak to chciałabym wybrać tak: 4, 5, 1, 2, 3

      Usuń
  18. To ja zgłaszam swoją gwiazdę zrobioną z patyczków do szaszłyków:) A nagrody, które marzyłoby mi się znaleźć pod swoją choinką to: 1,2, 5, 3,4. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie oryginalne pomysłu :) Szybko, prosto, a jaki piękny efekt :)

      Usuń
  19. Zgłaszam moją skarpetę:) oby zamiast prezentów dzieciom przyniosła też mi szczęście, w końcu ja ja uszyłam:)
    a nagrody cudne, to może tak: 1,2,3,5,4
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super kursik :) Zrobić coś samemu dla dziecka, to cudowne uczucie :D Mam nadzieję, że skarpeta się dziś wypełniła ;)

      Usuń
  20. A jak się głosuje?

    OdpowiedzUsuń
  21. Pokonana na ostatniej prostej w zwycięstwie po "kule"....szkoda.... Dziękuję za udział w zabawie:).

    OdpowiedzUsuń