niedziela, 9 listopada 2014

Wyniki "Roczek w Skrzydlatej chatce"

Od ogłoszenia wyników "Roczek w SKRZYDLATEJ CHATCE" minęło już 11 dni, a osoba wcześniej wylosowana, nadal się do mnie nie zgłosiła. Postanowiłam więc nie czekać dłużej i powtórzyć losowanie. Przez chwilę się wahałam, ale po dłuższym namyślę doszłam do wniosku, że te 11 dni, było wystarczająco długim czasem oczekiwania i bez sensu jest przedłużać tego w nieskończoność.




Zaczynamy! :)

Oto moja ukochana maszyna losująca :)


mieszamy, mieszamy...


"Mamo ja pjecitam!" :)


Cudowne, złote rączki, tym razem wylosowały...


"paula pearls26"

GRATULUJĘ! 
Na kontakt czekam tradycyjnie 7 dni :)



Przypominam jeszcze o Świąteczny konkursie DIY. 
Z niecierpliwością czekam na Wasze zgłoszenia :) Macie już jakieś pomysły?

Pozdrawiam cieplutko i życzę Wam miłego dnia! 










2 komentarze: